Sažetak
Masovni mediji po svom načinu djelovanja imaju široko rasprostranjenu publiku koja nije prostorno ograničena na određenu zajednicu. Samim tim, vijesti plasirane putem masovnih medija u suštini su sadržaji iz države, regiona i svijeta. Razvoj online medija donio je novu determinantu, a to je mogućnost interaktivnosti i brže distribucije informacija i sadržaja. Na taj način online mediji postali su najčešće korišten medij za informisanje, ali i za propagiranje ideja, stavova, ciljeva bilo da je riječ o političkim, individualnim, poslovnim ili nekim drugim. Medijska manipulacija je česta pojava u današnjim medijima pomoću koje određeni novinari ili redakcije ili moćnici koji stoje iza njih žele utjecati na javno mnijenje iz različitih razloga. Cilj ovog rada jeste na osnovu analize medijskih sadržaja, na realnim primjerima pokazati na koji način funkcioniraju mediji ukoliko žele ostvariti veliki broj klikova, i utjecati na stavove javnosti. Analizom sadržaja prikazat ćemo medijsku manipulaciju na web portalima i televiziji. Rad se zasniva na hipotezi da mediji objavljuju sadržaje kojima je cilj isključivo izazivanje reakcije odnosno privlačenje klikova, ali i utjecanje na svijest recepijenata.