književnost, lingvistika, historija, komunikologija
Povezanost percepcije socijalne nepravde s akademskom motivacijom studenata i ispitnom anksioznošću
PDF

Ključne riječi

percepcija socijalne (ne)pravednosti
akademska motivacija
ispitna anksioznost

Kako citirati

Bebek, D. ., Ćorluka Čerkez, V. ., & Prguda, I. . (2020). Povezanost percepcije socijalne nepravde s akademskom motivacijom studenata i ispitnom anksioznošću. Istraživanja, 15(15), 241–261. Retrieved from https://istrazivanja.ba/index.php/istr/article/view/230

Sažetak

Cilj provedenog istraživanja bio je ispitivanje povezanosti percepcije socijalne nepravde s akademskom motivacijom i ispitnom anksioznošću kod studenata. U istraživanju su sudjelovali studenti i studentice Nastavničkog fakulteta Univerziteta „Džemal Bijedić“ u Mostaru (N = 125). Skupinu je činilo 70 studentica (56 %) i 55 studenata (44 %). Raspon dobi sudionika se kretao od 20 do 27 godina (M = 21.74, SD = 1.44). Primijenjeni su sljedeći mjerni instrumenti: Upitnik sociodemografskih karakteristika, Upitnik percepcije socijalne pravednosti za odrasle (PP-O; Družić Ljubotina, 2009), Skala akademske motivacije (AMS; Hasanagić i Bosankić, 2018) i Skala ispitne anksioznosti (ANX; Lončarić, 2014). U istraživanju je utvrđeno da sudionici, koji u većoj mjeri percipiraju socijalnu nepravdu, imaju nižu akademsku motivaciju i izraženiju ispitnu anksioznost. Rezultati provedenog istraživanja ne ukazuju na rodne ili dobne razlike u percepciji socijalne nepravde.

PDF

##plugins.generic.usageStats.downloads##

##plugins.generic.usageStats.noStats##