Sažetak
Već dugo vremena mediji nisu samo posrednici koji prenose neki sadržaj, već su zapravo oformili vlastitu socijalnu sredinu i postali dio našeg prirodno – umjetnog okruženja, te savremenog čovjeka stavljaju u centar jedne nove okoline, jedne nove stvarnosti u koju se integrira. Mediji su prijatelji, neprijatelji, voljeni, omraženi... ali činjenica je da upravo oni objedinjuju sve čovjekove potrebe za zabavom, relaksacijom, pružaju informacije bez kojih je danas nezamislivo živjeti, te imaju i obrazovnu funkciju. Mediji su postali naše ogledalo i obavezan dio svakodnevnog života. U eri masovnih medija / novih medija /, dobro poznavanje mogućnosti što ih pruža neki medij smatra se često ključem uspjeha u mnogim poslovima. Većina onoga što se događa u svijetu politike, privrede, umjetnosti, čak i religije povezano je sa raspoloživim medijima i zavisi o njima. Bitka koju vode za izazivanje pažnje je velika, pažnja se mora pridobiti, i to ne samo jednom, već se mora stalno održavati i dokazivati. U cilju razumijevanja današnjeg svijeta u kojem se nalazimo, nemoguće je ne biti uključen u medije i ne koristiti ih za razne svrhe: oni su istovremeno objekti i subjekti. Upravo posredstvom njih upoznajemo mnogo proizvoda i usluga o kojima inače nemamo spoznaje iz vlastitog korištenja, pružaju informacije o inovacijama i nedostacima za koje nemamo osobnih saznanja kao potrošači. Masovna komunikacija i masovni mediji dio su osobnog i poslovnog života danas. Moć nekih medija je teško mjerljiva, ali neupitno je da je velika. Upravo oni reflektiraju život oko nas koji čovjeka pogađa direktno ili indirektno.